online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Friday, July 17, 2009

Kelas bersama K.Hanieliza


Assalamualaikum semua...lamanya aku bercuti ye...rindu pulak rasanya nak berbloging ni kan??, sebenarnya aku tak kemana2 pun..cuma berehat seketika dari berblog..hihi...windu tol kat kengkawan.....lama tak singgah blog korang, ha.... sekarang aku dah muncul kembali...dah kembali dari bertapa..hihi.. bertapa ngan sifu hanieliza kita ni...dah lama rasanya nak join kelas k.lieza, akhirnya termakbul jugak hasrat di hati...ye la sifu yang banyak ilmu tentang masakan2 ni kan..kalu ada kelas k.lieza lg, InsyaAllah akanku 'attend' lagi..best woo...


Kelas yang aku join kali ni ialah kelas cheese kek, k.liza ajar dua jenis cheese kek ni, yang kat atas tu kek keju bakar..

Yang ni pulak kek keju chilled (sejuk), best woo kek ni,tapi aku lom sempat nak try lagi, memang meletop kek ni...bestnye...nyum!nyum!!






Lovely Touch:

3 comments:

Unknown said...

salam ain..bagus ye dpt join kelas kak liza ni..tentu seronok dapat ilmu dari beliau..

ieda said...

looor patutlah lama mendiamkan diri .. heheh berguru dgn sifu yerk .. hermm bagus lah dik .. nanti2 leh lah akak tempah yg sedap2 tuh dgn ann lak ..

semuga maju seterusnya

Kasawari said...

yang merah tu cheese kek ek.. ingatkan tembikai

Post a Comment