online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, July 28, 2009

Launching...Balqis de' Bakers..!!!

Sempena dengan hari ulangtahun Nur Balqis Huda pada bulan ini, aku dengan berbesar hatinya melancarkan 'my business blog'..iaitu..Balqis de' Bakers..
Nama tu sebenarnya diambil sempena nama puteri sulung aku tu...hehe..Agak lama sebenarnya duk peram blog business aku ni,setelah selesai di 'renovate' kan..chewwah...so hari ini,dengan rasminya aku mengumumkan pembukaan blog business online Balqis de' Bakers. Harap kawan2 dapat berikan tunjuk ajar pada diriku yang baru nak belajar ber'business' ni!!hehe...mekasih seme yang menyokong..harap sudi lah menjengah ke blog business aku tu ye!!!yuk!!

1 comment:

sonata anak kancil said...

Tahniah dah bukak kedai...kak tumpang suke....dok jauh2 gini boleh order ke?

Post a Comment