online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, December 22, 2020

Tuan umah datang bersihkan 'rumah' bersawang

Assalamualaikum.. Subhanallah, Alhamdulillah, syukur Ya Allah, masih diberi peluang untuk menulis di sini, rindunya ya Allah, setelah hampir 9 tahun stop dari menulis di blog

Masih adalah yang sudi menjengah blog yang tak seberapa ni? Terima kasih cik hubby yang bantu dapatkan balik blog ni, lama sangat tinggal, sampai dah lupa password😅.

Hari ni saje test2 je dulu,sdkadar me lepas rindu kata orang, haha, lepas ni, insyaAllah, jika diberikan kesempatan,aku akan update balik blog ni dengan pelbagai resepi, supaya korang juga dapat manfaat bersama. 

OK, undur diri dulu gaisss, insyaAllah panjang umur, ada rezeki jumpa. Lagi.. Baibai


1 comment:

Drama Korea said...

Barangkali banyak pria menanyakan, bagaimana sesungguhnya langkah memberikan kepuasan pasangan waktu bercinta? Apa harus dengan style khusus atau bagaimana?

Menurut Psikiater Seksual Zoya Amirin, cuman ada satu trik cari tahu bagaimanakah Cara Memuaskan Istri diranjang memberi kepuasan wanita di dipan, ialah dengan menanyakan. Menurutnya, bertanya apa kepentingan wanita, bagaimana membuat berasa seksi dan nyaman waktu bercinta itu paling utama dibanding dengan memikir model bercinta.

"Laki laki itu condong pengin show off waktu bercinta, dan wanita selamanya berasa tidak yakin diri. 'Saya oke gak ya, sesuai itu?' Wanita diperlukan untuk diterima," ucapnya, seperti di siaran Sexpedia, dicatat Sabtu (16/1/2016).

Menurut Zoya, semuanya wanita, tidak tahu pekerjaannya apa, wujud badannya seperti mode atau gendut, umumnya berasa kurang yakin diri saat sebelum bercinta. Karenanya, bertanya apa yang menyamankannya pasti membuanya terasa disayangi serta interaksi intim akan bertambah lebih membahagiakan.

"Untuk dia terasa disayangi, nyaman dan tanya apa yang membuat seksi serta memikat. Wanita yang mana tak 'klepek-klepek' diberi pertanyaan pasangan sesuai itu," tangkisnya.

Post a Comment