online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Thursday, December 17, 2009

Cuti2 Kelate.....

Ni lagi cerita bergambar, yang ni masa g coti2 kat kelantan,alang2 gi kenduri kawin,pergi makan angin skali ler...hihihi...


Hayaki kopitiam Kota Bharu,ni pengaruh dari cik ann-wardrobe yg duk kat kelate nun...selalu dia gi makan kat sini,so terlanjur ke klate,aku pun nak try gak makanan kat sini,erm...boleh tahan,lain kali leh gi lagi..hihi
Ni la manggo rock yang ann tu suka sgt makan,best!best!sejuk tekak,sesuai makan kalau cuaca panas neh!

Dinner with family



ha..ramai kan family kitorang,ni family belah hubby,ibu bapa pengantin tu ialah pak sedara hubby..huh skali kitorang serang sekapal beb!!

anak & abah
Posing seh!!
KB Mall.sehari sebelum kereta terjunam di KB Mall..gerun beb!!hari kejadian tu pun aku sempat lagi gi KB Mall lagi skali,tp tak sempat tengok kejadian tu sbb setengah jam sblm kejadian tu aku dah kuo dr KB Mall,terkejut bila dengo berita kereta terjunam tu..huhu..Syukur alhamdulillah Allah selamatkan kami!oklah ni je la gambo yang aku leh uploadkan,tak larat dah nak upload byk2,kalu nak tgk lg byk gi je la kat fb aku,sesapa yang ada fb lah yeap!ngeh!ngeh!wokeh prends!!good nite oll!!

No comments:

Post a Comment