online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Thursday, December 17, 2009

Sekitar birthday anak buah

salam semua..lamanya aku tak bersiaran yeap!hihi...niway mekasih la pd kengkawan yg sudi jengah ke sini,walaupun tuan umah lama menyepi,bkn apa aku rasa mcm letih,mcm malas pun ada,dan macam2 lagi ler...bila lama tak update blog camtu le jadinya!huhu..okes lah,oleh kerana lama aku tak mengupdate nih,haa..ambik ko..layan la gambo2 sekitar birthday ank2 buah aku nih...ngeh!ngeh!
Yang kat atas tu birthday boy!Muhammad Iqbal Haqimi

Semua kek2 kat sini,aku ler yg buat..iyo le..dah aku pun memang keje buat kek ye dop!!

Da' Brownies




Birthday Girl-Girl Nurul Nadhirah dan Nurul Nabihah Husna

















No comments:

Post a Comment