online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Monday, June 15, 2009

Kek Marble Trio


Kek ni adalah antara kek yg plg kerap aku buat,mmg puas hati dan tersangatlah lembut gebunya...mekasih sgt2 kat mat gebu sbb sudi kongsi resepi ni...memang power you!!


tengok teksture kek ni,memang lembut dan lembab gitu....

Lovely Touch:

4 comments:

...Te-are... said...

nampak menarik btul kek marble tu... mesti sedap...yummy!!

sonata anak kancil said...

nak baca resepi ni kat mana? sedap nya....ni bakar ke kukus?

ieda said...

salam dik ...

waaaaaaa best nampak kek marble tuh
moh ke umah akak amik TAQ dan Award yerk ...

My Heart Sofea said...

emmmm sedap nye tgk kek tu...

Post a Comment