online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Wednesday, June 10, 2009

Sup Makaroni bebola daging


Dah lama tak masuk n3 masak2 kan?bukan tak masak,cuma lately,berat skit nak masuk n3,tak brp nak ghajin lor!!hihi..sup makaroni ni aku buat bila ek?minggu lepas2 kot,si balqis tu nak mkn sgt,so aku buat ler cincai2 je...lebih kurang macam kita nak buat mee rebus tu...then aku letak bebola daging je coz tu je yg ada lam esbox aku masa tu..hihi..layan je...

Lovely Touch:

No comments:

Post a Comment