online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Sunday, January 31, 2010

Kastard Layer

Salam semua..dah tido ke??okes ni n3 lewat mlm aku,time korang2 semua dah krohhhhh...heh!heh!.nak wak canne,time ni aku rasa rajin plk nak buat n3,karang kalu mari penyakit malas,ermmm..maleh nak cite ler....ok ler,ptg td terajin plk nak buat kuih ni,bkn apa,sebenonya ni adalah request dr mr.hubby,dah lama bebeno dia duk suruh aku buat,(mengidam ke apa laki aku nih?huhu)so ari ni aku buat ler spesel utk dia,sbb ari tu ada org order kastard layer,tp aku buat sebijik je utk customer,jd dia duk telan liur je la..,sian pulak aku tgk kan..ha..hari ni aku buat sebijik lg,ambik lah yang oi..mkn puah2 ye...leh abih ke byk2 tu yang??hahaha...takpe2..dpt pahala..jadilah isteri mithali ye puan2!!ngeh!ngeh!

ni ler rupenya....kastard layer,rasa2nya aku dah pernah masukkan resepi dia dulu,masa zaman2 aku masuk kelas dulu ler...kalu nak resepi klik je kat sini ye...

Cuma kali agak kurang sos karamelnya tu dan ada lak rasa paitt2 sikit sebab gula aku tu terhangus pulak..adoyai!!!sorry ye yang!!hihihi...so kalu korang nak buat pastikan api tu kecik masa nak cairkan gula tu ye,kalu idok jd ler rasa paitt mcm aku buat ni..huhu..wokeh..mata pun dah ngntuk ni..aku nak tido dulu ler..good night semua...zzzzzzzzzz

2 comments:

CikPuan Adda said...

Wah...menyelerakan sungguh. Ni mr hubby sayang akak lebih nih. Saya pon nak wat utk en asben saya gak!!

Unknown said...

salam ann..aduhai nak buat bercinta sungguh..telur pun pakai banyak ek...nantilah bila virus R dah banyak..bolehlah mencuber

Post a Comment