online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, June 2, 2009

Jumpa ngan K.ina


Masa stay kat KL ari tu,sempat jugak jumpa ngan k.ina,klako la bila teringat time mula2 nak jumpa,punya lah berpusing2 kat lowyat tu nak mencari satu sama lain,fenin jgk nk mencari k.ina ni,bila jumpa punyalah ketawa kitaorang,pastu terus ajak k.ina pi basah tekak dulu,sian jugak k.ina,berpeluh2 dah kitaorang ni..ilang segala bedak kat muka..wakaka..mekasih la k.ina sudi blanja kita,nnti mai kat ganu kita blanje nasi dagang untuk k.ina ek..heh!heh!pastu ajak k.ina gi kat hotel kitaorang,malu lah ngn bilik yang bersepah tu..adesh!!
Sorry jugak k.ina tak dpt nak bual lelama,maklumlah masa mencemburui kita kan??tak puah lg borak ngn k.ina ni,k.ina memang peramah orgnya..ada jodoh,panjang umur kita jumpa lg,leh borak panjang2 ye kak...hihi..


gambo tak brp nak clear...kelabu asap je..sowwy!!!


Cenderahati dari k.ina..mekasih banyak ye kak..

Lovely Touch:

3 comments:

A.I said...

Uik!!! org jauh pon dah jumpa ngan Kak Ina. Aku yg dekat ni pon lom ada rezeki lagi nk jumpa ngan dia..hihi

Kasawari said...

ermm seronok tu bertemu dan bermesra... bila nak bertemu keluarga kami pulak.. he he.. lama dah tak turun ganu..

sonata anak kancil said...

seronok kan jumpa kawan....nanti nak ke sana ka jumpa Ann pulak...he3x

Post a Comment