online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Monday, September 14, 2009

Kad Raya dari kawan2..

Kad raya dari k.Ayu Singapore...

Kad Raya dari K. Norli

Kad Raya dari K. Inahar

Salam semua...ni musin tempek kad 2 raya yang di beri oleh kawan2 cyber..terima kasih sgt2 pada k.inahar, k.norli dan k.ayu, coz sudi bagi kad raya pada kita..ingat jugak kat kita ye..uhuk!!nanti kalau datang terengganu jgn lupa koling2 kita tau, leh kita bg kopok lekor pree..hihi...sayang korang semua!!niway..dah dekat2 nak raya ni aku nak ucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin pada semua pengunjung2 blog aku nih, terima kasih kerana setia mengunjungi blog aku...jgn jemu2 berkunjung ke sini lagi ye!!sorry jugak sbb tak sempat nak tempek kad raya untuk diberi pada kawan2..tp yang penting korang sentiasa di hatiku...tv9 ahaks!!dah dekat2 nak raya ni, aku dah mula membizikan diri dalam dunia membaking! chewwah!!!betolll!!aku bz sgt nih..sampai nak wat kuih raya pun tergendala..adeh!!beli gak nampaknya nih!..la ni nak kena siapkan tempahan orang...sepanjang bln pose ni pun byk rezeki datang,Alhamdulillah sgt2, sbb tu aku tak ter'update' masakan2 yang dihidangkan di bln pose kat umah aku nih..bz wes!!so penat jugak..hihi..InsyaAllah, lepas raya plk ler main masak2 k!haha...panjang lebar lak celoteh acik an kali ni..mekasih le pada yang sudi baca..ngeh!ngeh!ampun maaf dipinta pada semua..selamat beraya!!!

1 comment:

HaSue said...

salam ann....selamat hari raya maaf zahir batin dari seu sekeluarga buat ann di sana sekeluarga...sudi2kanlah amik kad raya kat umah yer... :)

Post a Comment