online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Sunday, September 27, 2009

Suasana hari raya...


Selamat hari raya, hari untuk bersuka ria...selamat kami ucapkan untuk kita hingga sampai tahun depan!!hihi..nyani jgn tak nyanyi...
selamat hari raya maaf zahir batin pada semua kawan2...amacam raya??mesti meriah kan? ye la seme berkumpul ramai2, yang jauh yang dekat semua balik kampung..aku pun balik kampung gak..ahaks!!walaupun kampung dekat je..hari2 pun boleh balik kampung..haha..raya pertama ritu kitorang raya kat umah mertua..tengok tu ramai kan keluarga kami, tu tak masuk semua..ada lagi yang tak balik tu..apapun meriah sangat bila dapat kumpul ramai2, tambah pulak hari raya..macam2 hidangan ada..nyum!nyum!tapi tak ambik gambo plak tang makanan tu..ngeh!ngeh!..
Keluarga sebelah mertua

Keluarga kami..
green theme...

Petang raya pertama tu pulak kitorang balik ke dungun,raya kat sana lak...yang kat atas tu separuh dari keluarga aku..ada lagi 4 buah keluarga, tapi masing2 dah balik....kat umah mak pulak, tetamu yang datang boleh tahan gak, sedara mara ramai tol datang berkunjung, maklumlah hari raya kan...meriah sungguh!!!

1 comment:

blogresipi said...

Comeynye kakak pakai tudung..Adik apesal pandang tempat lain tue? Intai kuih raya ke? heheh

Post a Comment