online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Monday, September 28, 2009

Makan2 kat pizza hut...

Salam semua....tengah makan kuih raya ke korang?meh nak mintak cikit,kat umah ni kuih raya dah abih..kesian tol..tak dapat makan kuih raya kat umah, kitorang gi makan pizza je lah..haha..so layan gambo kitorang makan2 kat pizza nih~!!!

nyum!nyum! sedapnya pizzaku ini..ahaks!!

Lambatnya pizza sampai!!

cedapnya kakak makan apa tus!!

Wahhhaha....adik pulun spagheti..


Habih dah spagheti adik makan...

jom makan pizza!!!!

1 comment:

blogresipi said...

Comey la Muiz nie... suke makan sendirik ek... :)

Post a Comment