online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Sunday, September 27, 2009

Kisah raya ke-3

Al-kisahnya,raya ke-2 pulak aku dah kena balik umah aku kat paka..seb baik kampung dekat je kan..hihi..oleh kerana nak kena siapkan kek hantaran pertunangan adik ipar aku dan pihak perempuan jugak,,so kena lah balik awal sikit,nasib baik ada 'pembantu' yang tolong aku..terima kasih pada 'pembantuku' itu heh!heh!
Raya ke-3 tu,after zohor , bergeraklah rombongan meminang dari pihak lelaki, (pihak kami la tu) , ke umah pihak perempuan, pun dekat je, sekampung..so meh layan gambo2 kat bawah ni..


Hantaran dari pihak lelaki

Mak mertua sedang menyarungkan cincin pada bakal menantunya..chewwah!!...


Possing depan umah pihak perempuan
Ni la mak mertua aku...

Hantaran dari pihak perempuan



Kek dan cupcake hasil 'keras tangan' aku..hihi..

ha..la ni aku dah balik umah...sapa2 yang nak datang beraya kat umah aku,sila lah datang ye,dijemput dengan tangan yang terbuka...tapi kuih raya takde..camno ni!!uhuk!!

No comments:

Post a Comment