online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Sunday, October 4, 2009

majlis rumah terbuka ammonia

Salam semua..raya2 ni kan..asyik masuk n3 gi beraya ngan makan2 je..n3 masak2 belum lagi ye...hihi..bukan tak masak cuma masak yang bese2 je...yang ni nak cite pasal majlis rumah terbuka anjuran tempat kerja hubby baru2 ni..kitorang sempat pergi sebab hari tu hubby tak kerja. juadah yang disediakan macam biasa la, juadah hari raya, ketupat , lemang, tapi rendang takde la pulak, dan ada macam2 lagi hidangan sampai konyang den makan..hihi..so layan je la gambo kat bawah ni yo!!
Publish Post
dapat belon dari badut,tapi si balqis ni takut plak ngan badut tu, terpaksa la abah dia gi mintak belon tuh..haha

tengokla si balqis ni macam2 pesen dia buat..

Antara kuih raya yang ado!!!

mee rebus ke ni?ntah la aku,dia tulih kat situ mee rebus,tapi rasa dia memang lain..sodapp!!!

Kunun2 nak makan mee ngan chopstik la..last2 makan ngn garfu gak ..tak biase la den...

Muiz ni memang selalu nak makan sendiri, banyak tumpah dari makan...hihi

sebelum makan kita possing dulu!!!

keletah anak2 ku..

Posing manja lak si muiz nih!!

Gambo kami sekeluarga!

ngan my friend!

Nasi bryani lagi..

tetamu2 lain..

sorry la ye..banyak beno gambo..tapi gambo makanan tak ler ambik semua, ambik apa yang aku makan je, satay pun ada, sempat jugak rembat 5,6 batang..haha..apapun syukur alhamdulillah dapat makan dengan kenyangnya pewot aku ni..terima kasih byk2 pada petronas ammonia..

3 comments:

blogresipi said...

Suke tgk gambor Muiz makan tue.. steady je kemain ensem lagi sebelom makan.. sali tumpah daa... meja tu tinggi sangat la mama nye :)

ch@ said...

comel la muiz....nape tudung balQis da hilang...ooo mkn nyer pasal ye :)

ieda said...

alahai cumeinya balqis dan muiz tuh .. suka bebnoor haaaaaaaa

meriah kan majlis jamuan raya nieh .. sana sini makan .. huhuh

Post a Comment