online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, February 2, 2010

Puding Susu bersos coklat

Assalamualaikum...apa kabo semua??harap semua sihat2 lah ye..mcm nulih surat plk gayanya..huhu..oklah ari ni angin rajin aku mai lagi..tekak rasa nak mkn puding je..kebetulan belen susu cair plk ada lg lam esbox,so apa tunggu lg kan,buatlah puding yang sonang dan sodap nih..asalnya puding susu koktail,resepi dr umah k.jun,dulu aku dah wat skali,masa bln pose kalu tak silap,yang tu aku ltk ler koktail,tp ari ni koktail lak takde kat umah ,so aku buat plain je la kan...


Untuk takmo bg nampak plain sgt,aku pun siramlah ngn sos coklat nih..sedap gak wes..hihi..anak2 aku suka bebeno,tak sempat simpan lam esbox lagi,keras je terus diorang ngap!!,byk giler..huhu..

Yang ni versi plain je,tp totap sodap!!thanks k,jun sudi kongsi resepi yg mabeles ni..hihi..kalu sapa2 nak try leh klik sini ye..

1 comment:

Sue @ Nenie said...

Salam..
Makan sejuk² ni sedap gak

Post a Comment