online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, August 18, 2009

Rona Roni Makaroni...

Rona Roni Makaroni datang lagi..kali ni versi goreng..huhu..wah..ari ni dr pg sampai tghari duk mkn makanan omputih je....bkn biru lg dah mata aku..dah naik kelabu dah ni..hihihi...ni kes tgk makaroni kat blog k.nor ler..terliur plk..tp k.nor guna yg spiral punya..kan k.nor?sbb tu nampak sedap je..huhu..makaroni jenis aku guna ni agak pejal skit walaupun celur agak lama..tp ok lah..drpd takde...haha...pastu aku letak je bebola daging lada hitam,tu je la yang ado!!tapi lupa lak aku nak taruk parutan cheese, dah mkn separuh baru tringat kat chezzz ku ituu...hihi..sabo je ler..

6 comments:

K.Nor said...

rona roni makaroni??? hahahaha... betul la ann, mmg jenis tu keras sket. dulu k.nor pernah gak beli, tak suka sgt yg tu, tp yg spiral best, tak keras

eriey said...

makaroni..napok sdak jer..xpernah lg buat ngeeeee

Anonymous said...

Tak de spiral bulat2 cenggini pon best jugak.. jdk jugak rona roni makaroni neh.. hehehe... spesel name tuh! kalo dpt dgn roti mate satu kat bwh nun lg syok.hehehe

Ann said...

k.nor..tu la kan...liat betul rona roni makaroni tu..hihi..lain kali nak try yg spiral lak..

Ann said...

eriey..ko try ar..best gok tu...

Ann said...

blogresepi..yela kan..tu la dari takde..ok jugakla..pejal pun pejal da...haha..

Post a Comment