online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Thursday, August 13, 2009

Wah..lebatnya mangga...

Tu dia...buah mangga kat rumah aku ni..sedang berbuah dengan lebatnya,tp yang gugur pun byk jugak,sayang kan..mangga ni kalu masak memang sedap sgt, bau pun harum je..ntah ye apa nama org panggil buah mangga ni,rasa2nya cukanang kot..lebih kurang la...sapa nak angkat keyboard ye!!haha....