online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Thursday, October 22, 2009

Gambang Water park-part 3

Haaa...nilah masa yg dinanti2kan oleh anak2, ibu2 dan bapak2..hihihi...jom kita main air.....tapi..tak puah hati la main air neh...sbb ramai sgt org..maklumlah masa tu kan time cuti deepavali,pastu ramai lak yg buat pakej..family day,soccer dan mcm2 lagi,seme kumpul kat situ,tambah2 ler ramainya...poning den, kitorang sempat main kat satu tempat je..tak dan nak round seme, cuaca lak panas,seb baik kepala aku ok je ritu..hihi..so layan je la gambo ni.

Batman dan Batgirl dah siap sedia nak terjun kolam..ngeh!ngeh!!

"Lambat tol keretapi ni sampai,baik aku naik pelampung dulu!!"

Sementara tunggu keretapi mini dtg ambik kitorang, possing dulu,jgn lps peluang!!hihi



nak gi kat water park kena naik keretapi mini ni dulu yeap!!kalu gi ngan kete masing2 pun boleh gak,takyah bayar tambang keretapi..

Pemandangan depan gambang water park

Aku tak dan main kat sini pon!!tgk la ramai gilos manusia!!


kitorang main kat sini jew!ok la..ada ikan beso kat atas tu, curahkan air kat dlm mulut dia!





layan je la!!

No comments:

Post a Comment