online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Thursday, October 15, 2009

Happy Birthday to me!!!


Hari ni genaplah umur aku yang ke????ermmm..30 tahun da...tua dah ke??hihi...tambah lagi satu angka , Alhamdulillah, syukur Ya Allah, engkau lanjutkan usiaku, semoga engkau murahkan juga rezeki kepadaku..kurniakanlah barakahmu dalam setiap apa yang aku lakukan...jadikan aku anak,isteri yang solehah dan ibu yang mithali..amin!!

10 comments:

ZaEr.. said...

Happy Birthday 2 You!!Z doakan semoga Ann panjang umur dan dimurahkan rezeki.Yang paling penting makin kelihatan muda dan berseri2 sepanjang masa.Hehe..hubby bagi hadiah ape tahun ni?

Anonymous said...

annnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...hepi birthdayyyyyyyyyyyyyyyy...hehe. muga panjang umo, murah rezeki n happy selalu yek....mwah3

CT Delima said...

selamat ulang tahun my dearrrrr {hugs} semoga kehidupan ann akan diberkati dan di permudahkan dalam apa jua baik di dunia dan di akhirat. semoga apa yang ann hajati akan tercapai..Aminnnn

K.Nor said...

happy birthday ann.. ermm dah bertukar angka kat depan tu ya.. k.nor aminkan aje ya doa2 org lain dan doa ann :) amiinnn..

ch@ said...

meh, nak nyanyi tuk mak muiz ngn balqis;
"Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan an, Allah selamatkan kamu"
~ selamat ulangtahun an, smg terus kekal sht dan ceria sentiasa =) ~

Unknown said...

Selamat ulangtahun..semuga di limpahkan rezeki dan berbahagia bersama orang tercinta...bila nak dpt baby lagi..kamu masih muda tau..masih kuat..

inahar ali said...

ann cayaaang..hepi besday!!! moga ceria bergembira dan hidup dilimpahi kasih sayang sentiasa..amin!! jgn lupa mantain cun sokmo.hehe!

Anonymous said...

epi besday cik puan ann..smoga pnjang umo&murah rezekimu ye...

ida said...

selamat hari jadik ann...ku aminnn kan doa mu itu.

HaSue said...

Hepi belated besday yer ann...semoga apa yang diimpikan dapat tercapai..aminnn..bila nak tambah lagi sorang baby nih?hehee

Post a Comment