online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Saturday, October 10, 2009

makan-makan lagi..

Salam semua..bertemu lagi kita di ruangan makan2..haha..bila la nak kuo masak2 lak ni ye..ok takpe ler..layan je apa yang kami makan..ni nak cite, baru ni kami gi serbu umah teman indonesia kitorang, hihi..ye la time2 raya ni la peluang nak gi terjah menerjah umah depa ni kan..sebenarnya malam sebelumnya diorang dah terjah umah aku dulu tapi ntah camne asyik sgt duk bersembang sampai hubby lupa nak ambik gambo, ngan aku skali pun lupa..adoiyai..mlm tu aku jamu mee goreng basah je..menu simple je..hihi..so lps diorang terjah umah kitorang, mlm besoknya giliran kita lak gi terjah umah diorang, menu mereka tak lain tak bukan bakso, makanan femes org indonesia ni kan..lagipun bakso ibu elly ni memang femes dikalangan kitorang,memang sedap dan terangkat ko!!mlm tu aku punya makan ntah berapa kali tambah daa..sambal lada ibu memang berapi tol..kuo segala air idung, air mata, air tinge!!ahaks!!tp kalu tak pedas tak terangkat lak kan..ngeh!ngeh!

ni kuah baksonya..adoiyai terasa nak makan lagi lor!!
yang kat sebelah kuah dia tu air lada yang sungguh BERAPI!!!

Antara hidangan lain..semua sodap2!!

.

Iskh!iskh ....anak2 ko...suka gak makan bakso ye!!

cupcakes ni aku ler yang bawak, sebagai buah tangan ...

kuih muih lain..

itu ya ibu2 sedang borak sakan...!!

Waduh2 ibu elly, semangat tol bercerita tu..hihihi...

Ini bapak2...

Borak lagi bapak2 ini...

lagi2 borak..ngeh!ngeh!!

So bila pewot dah kenyang, dah minum teh, minum kopi segala, kitorang pun mintak diri ngan tuan umah, (ye la takkan nak tido situ lak) ahaks!!terima kasih pada pak barkah dan ibu Elly sekeluarga kerana menjamu kitorang ngan bakso yang sedap lagi mengancam!!kalu nak jamu lagi ..cakap je...pasti kitorang gi serbu!!!heh!heh!

No comments:

Post a Comment