online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Friday, October 16, 2009

Hari lahir yang meLETEHkan

Salam semua...firstly aku nak ucap byk2 terima kasih pada kengkawan yang wish my birthday semalam..terima kasih atas doa2 kalian semua..semoga doa2 itu termakbul hendaknya!!chewwah..mcm tulis surat lak gayenya nih!!hihi...
sebenarnya aku tak sempat lagi nak sambut birthday aku ponnn!!!!uhuk!uhuk!semalam adalah hari yang amat2 meletihkan...tak cukup tido!!tak cukup rehat!!dari malam sampai le malam tadi aku duk siapkan tempahan kek dan puding, (lahai mcm byk jek bunyinya)!!tak ler byk sgt mana pun,ngeh!ngeh!tp oleh kerana dapat tu last minute order, so amatla meletihkan, nak kena kejar masa wes!!..mcm lipas kudung je aku!!haha!!seb baik sempat siapkan,apapun rezeki kan..aku tottap bersyukur..Alhamdulillah!!ha nama je tukang buat kek kan??tp kek untuk bfday sendiri pun tak sempat nak buat, pastu gi je kedai kek, sempat lak rembat 2 keping ciskek,my peberet!!hubby belanja..hihi..
ermm..hari ni nak gi coti2 malaysia lak!!haha..korang jgn jeles ye!!alamak!!baju lom kemas la!!!adesh!!!igt nak kemas mlm tadi, ermm tak sempat seh!!kebizian menyiapkan order cupcakes..haha..dan lagi tuh!!huhu...ok ler korang, aku nak gi kemas2 baju,kang pas jumaat dah nak bertolak!!mak aii..malasnya nak kemas baju nih!!ada sesapa nak tolong ka??meh ler!!!niway by!by!korang,see you soon!!

2 comments:

ch@ said...

tu dah dapat present coti2 malaysia tu, hadiah hari ulangtahun la kiranya :p

HaSue said...

cuti2 malaysia gak ke?huhu...kite nak ikut pun x sempat nih(mcm laa org ajak)

Post a Comment