online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, October 6, 2009

kunjungan sepupu

salam semua..masih dalam mood raya ke?ramai lagi yang buat open house kan..baru2 ni kami menerima kunjungan dari sepupuku yang tinggal kat semenyih selangor. sepupu aku ni baru je lps abih pantang ank kedua, masa dia mai umah aku baru je lps pantang, sbb masa hari raya hari tu dia masih dlm pantang lagi..tu ha baby dia yang cute mute je...hihi..kalau korang nak tahu masa zaman2 remaja dulu orang selalu bertukar aku ngan sepupu aku ni sebab muka kami lebih kurang sama je..ada yang kata kembar lagi, sek pun sama, masih ingat lagi ada cikgu yang cakap muka kami ni photostate ke?hahaha..bayangkan ayah aku sendiri pun pernah tertukar, tak cam plk yang mana satu anak dia..miahaha...tapi la ni, masing2 dah jadi mak2 orang,tambah pulak sorang kembang sorang kuncup (ampon ana!!!)...muka pun dah lain..dah tak berapa nak seiras da...hihi..
husband dia ni tokey buat mee kuning,mee dia memang sodap banget,kalu kat sini tak jumpa lagi mee kuning yang macam dia buat, tak ada rasa pahit kapur yang mcm sesetengah mee tu, kalu makan mcm tu je pun best..kalu sape2 yang duk area kl-selangor tu,nak tempah mee ngn kuning ngan dia boleh ler..dijamin halal dan sedap..tolong promote lak aku nih..hihi..

sedap tol si abu bakar ni tidur,lupa plok nok tanya nama penuh dia...

No comments:

Post a Comment