online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, October 13, 2009

T-shirt untuk breastfeeding mama!!

salam semua...kali ni bukan n3 makan2 atau beraya lagi ye..hihi...ni saja2 nak buat n3 ni khas untuk ibu2 yang nak menyusukan anak2 diorang mcm aku ler...ari tu saja gatal2 kaki gi survey2 butik yang ada kt paka ni, memula dah perasan baju ni masa ngah cuci2 mata kat satu butik tu,tp tak tergerak hati lak nak beli sbb masa tu tak tau yg t-shirt ni untuk bf mama!sehinggalah sales girl tu yang kabo kat aku tentang baju tu,pastu aku apa lagi terus tertarik dan belek punya belek aku rembat la 2 lai, pattern baju ni simple2 jek..cuma senang kalu nak bf anak kita kan,selak dari tepi je..ops!!!hihi..
yang pattern ni pun tinggal selai ni je..harga pun ok gak ar..leh dapat diskaun lg tu...
boleh selak dari tepi jek...

yang ni plak memula aku ambik kaler brown, tp balik kat umah check punya check, butang lak takde dua biji,lahai terpaksa gi tuko balik tu, frustnya, kaler brown dah takde, kaler biru je yg ada, terpaksalah ambik gak..ngeh!ngeh!so 2 lai kaler yang sama,takpe le..nak wat canne kan...

Sebenarnya baju ni aku pernah tgk kat internet..blh beli on9, sesapa yang nak beli on9 pun boleh, pergi ke sini

2 comments:

eriey said...

comey..comey..eriey masih nyusu ank lg nih..molek la tu dih..hehe

Anonymous said...

Baju mcm nie bagus ye kak.. senang mau 'bukak-bukak' bila perlu. hehee... nanti nk carik jgk la...

Post a Comment