online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Monday, May 18, 2009

Anakku Punya keje....


Haha..tengok lah anak bertuah aku ni...abih serbuk koko aku dikojekannya...habih satu satu badan dia mandi koko...nak cantik kan kulit kot!wakaka..weii...anak aku boy la ...hahaha...sebenonya tu lebihan koko yang aku buat kek semalam,kwn hubby yg tempah..camne aku tak tersedar plk anak aku ambik bekas tu..dah tu apa lagi..mandi serbuk koko la jawabnya..abah dia terus snap gambo sblm mandikan dia..Muiz oo Muiz..macam2 la dia ni..huhu...

Lovely Touch:

1 comment:

Post a Comment