online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Friday, May 1, 2009

Apam Marmar


Hari ni sakit kepala plk..agaknya cuaca panas sgt kot...hihi..tp sempat lagi aku buat apam marmar ni..dah tgn ni mcm gatal je nak wat kue..so terjadilah kue apam ni, dulu dah pernah wat apam ni,pestime buat tu..aku tak letak ovallate,so apam aku tu macam segan je nak lembut..wakaka...tapi ni second time buat..erm dah jadi lembut gebus...saja aku wat bentuk kecik2,senang nak ngap!!berkaler-kaler lak apam aku ni..miahaha...


Baru masak je tadi anak aku dah kebas 5,6 biji..suka plk dia..lapo gaknye...erm katanya apam ni dari indon..kalu nak tgk resepi klik kat sini..

Lovely Touch:

No comments:

Post a Comment