online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Monday, May 11, 2009

Moist Choc Cake For Mother's Day

Akhir2 ni kerap bebeno wat kek cekelap..sampai dah terasa muak dah nak makan,tapi buatnya tak muak..suka...hihi...sampai cik hubby pun dah naik muak dengo aku nak buat kek cekelat ni..muak2 pun bantai jugak sekeping dua..hahaha...


Wakaka...korang mesti gelak habess tgk kek aku ni..kek ni aku bawak ke kelas masak semalam sempena hari ibu..ye la kat kelas tu kan ramai ibu-ibu...kunun2nya nak tulis la kt atas kek aku tu,mls nk bancuh cream..aku bantai je ngn white choc..sudahnya..mmg hampeh tol..sampai kt kelas mmg dah tak nmpok apa yg aku tulih..seme dah sebati..dah la tulisan tu huduh yg amat...hihihi...takpe la..janji dah licin diorang ngap!!

Lovely Touch:

2 comments:

Nik Nurehan said...

eeeeeeeeeeee nk nangis tgk kek ni. tliur sgt.. annn!!!!!!! nk jgk :(

Ann said...

meh le sini annnnnnnn...nak pos jauh ler....

Post a Comment