online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, May 19, 2009

Fruit Tartlet


Sapa nak mkn fruit tart??angkat mouse masing2..hihi..sebenonya fruit tartlet ni bkn aku yg buat,tapi kawan aku yang bagi,bila ek?2 hr lps kot..lambat skit aku publish,duk peram dlm folder dulu..heh!heh!niway..mekasih Ida..ida ni dia pregnant..hari tu lg duk ckp ngn aku nak mkn fruit tart..akhirnya terbuat jugak ida ek??ye la sian kt baby lam perott tu,nnti meleleh plk liuq dia..hahaha...

Lovely Touch:

No comments:

Post a Comment