online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, May 5, 2009

Kelas kuih raya daa....


Yeeehaaa..dah masuk kelas kuih ray..bermul bln mei dn seterusny ni,cikgu ku dah tuko menu masak2,kitorang dah start kelas al-kuih raya dan kelas al-kaqku..hihi kelas kek daa...yang kat atas tu semua org tahu dah..kuih almond london..heh!heh!

Yang munga2 ni pulak nama dia kuih bunga tulip,mak aii memang cerewet gilos wat kuih ni..patutla org jual mahal...kena byk sabo kalu dok..munga lain le yg jadik..keh!keh!tgk yg kat atas tu..yg tak mcm ropa munga tulip pun ada da...


Yang ni pulak pun semua org dah tahu..kuih tart le...tart nenas..yang kat atas dia tu cikgu aku tabur ngan cheeseeeeeeeee....ngeh!ngeh!kuih ni kalu guna mesin mmg sekejap dan mudah je buatnya..sapa2 yg modal dia beso leh le beli mesin tu..tapi tak rugi sebab memang untung..cepat je siapnya..tapi gambo kuih tart yang dah masak tak hengat pulak aku nk snap..amponnn!!hihi..


Lovely Touch:

4 comments:

Kasawari said...

wah.. dah boleh tempah kuih raya di sini.. ermm dapat diskaun tak ni... kuih almond london dua lorry eh.. he he

Ann-Wardrobe said...

huish awal nyer. leh la wt jual utk raya nanti. kekeke

Ann said...

to kasawari:)2 lori je..cukup ke tu..hahaha...

Ann said...

to an:)insyaAllah an..tgk lah camne..kalu ada rezeki leh la jual..hihi..

Post a Comment