online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Saturday, May 9, 2009

Happy Mother's Day...

Happy Mother's Day Today!!10 Mei 2009..Mekasih to all my friend yang sudi bagi kad dan wish hari ibu untuk aku..Selamat hari Ibu Untuk semua yang bergelar Ibu..Hargailah ibu2 kita kerana mereka amat bermakna buat kita..hapyy Mother's Day to my Mom..and also to my Mother In Law..love U so muahhhhhh!!!!!muahhhh!!!

Ini kad dari shay...terima kasih sangat2 kat shay sbb sudi bg kad ni kat kita..shay ni rajin mencantikkan blog dia..kalu tak caya korang jenguk la blog dia..memang cantik..kan shay..hihi


kad yang atas dan bawah ni diberi oleh k.zai yang memang terrer memasak..ghajin betul ibu sorang ni..blh dinobatkan ibu mithali gitu..ye dok k.zai..bila lah leh rasa masakan k.zai ni ye...ngeh!ngeh!mekasih k.zai..





Kad yang kat atas ni pulak dari k.Ina kl..ibu kepada 5 org anak..k.ina pun memang rajin masak..semoga K.Ina terus menjadi Ibu yang Mithali ye kak...hihi..mekasih k.ina..aii possing kat masjid terapung ye kak ina??


Ni pulak kad dari si Farah..mommynya si Cha..hihi..selamat hari ibu farah..cepat2 le tambah bilangan ahli koge tu..si Cha dok sabo2 doh nok adik tu wes..hahaha...mekasih ye farah..

No comments:

Post a Comment