online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Sunday, May 17, 2009

Ketam Bercili


Lahai..maap le ye..dah lama tak masuk n3 bergambo,asyik masuk n3 tak bergambo je,hihi...ari ni aku masak ketam bercili ni,semalam gi pasar malam tgk ketam sikit punya besar,aku pun apa lg beli lah 3 ekor..iskh tapi kan kalu ketam ni kena mkn kedian takleh mkn ngn nasi le...sbb payah skit nak mkn kan??tapi sbb dah lama tak pekena ketam aku bantai jugak la..heh!heh!kalu ketam ni bese2 masak cili je la yg aku suka,resepi takyah la kot,sbb sama je ngn sesetengah n3 aku yg lain,cuma kali ni tuko ketam jek...okes!!

Lovely touch:

Align Center

1 comment:

ai said...

Telan air liur aku tgk ketam kau ni! huhuhu...dah lama aku x makan ketam tau.. :(

Post a Comment