online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Sunday, May 17, 2009

Asparagus bersos tiram


asparagus ni sebenonya request hubby aku, tiap kali tgk asparagus mesti dia nak beli punya...aku masak ngn sos tiram campur ngn ikan bilis je skit..takyah resepi lah ye..bese2 je..mls tol nak naip ni..huhu...


Lovely Touch:




4 comments:

sonata anak kancil said...

sedap! saya suka asparagus....goreng macam kacang panjang - cuma saya slice lagi kecik, tak le wat panjang2...

Sis Lin said...

sis pun suke mkn asparagus..selalu mmg di masak dgn sos tiram je yg sodap..chinese cooking style kan?..

Ann said...

yeap sonata..tu memang peberet hubby..tp asparagus mmg sedap dan bagus utk kesihatan kan...

Ann said...

sis lin..tu la msk camtu plg sonang dan sodap ..chinese style kot!!hihi

Post a Comment