online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Tuesday, February 10, 2009

Award dari Ela dan chef mat gebu




Ha..award ni datangnya dari ela yang duk nun jauh di qatar sana n chef mat gebu yang popular tu...hi!hi! banyak tul ela n mat ni bagi award kat aku, sekali sampai 4 dia kasi tau..eh 4+4=8 tuh..ha pepun thank you very-very much to ela n mat,caaaayaang korang ni tau....award ni pun adoi mak aii lawa bangettt...kan???mat kata award kembar 4 ha!ha!ha!


Yang ni pulak sebenonya ditujukan khas untuk org-org yang ada kucing tapi aku takde kucing pulak!ye la anak-anak aku takut ngan kucing, sebab tu aku tak bela...adeh....takpe la aku tujukan award ni untuk sape2 yang ada kucing tu...dan jugak untuk jiran aku yang pelihara kucing..tu..heh!heh!

Lovely Touch



No comments:

Post a Comment