online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Sunday, February 22, 2009

Dapat Award Lagi.......





Hai..baik batul si farah ni...kasi award lagi kat aku...hihihi..mekasih farah...suka!suka!....tambah2 cayang lah kat farah ni...nanti ada masa kita gi jejalan kt tepi pantai tu farah...kita pekena kopok lekor ngn abc...k.ann blanjer...hihihi......
Award ni aku nak bg pada semua kwn2 yg pernah berkunjung kesini,so nanti korang ambik je la award ni ye, ikhlas daripada aku ni!eheh heh.....

Lovely touch:


2 comments:

mommy otai said...

waaaa..bestnyee...tp bile la kite nk g mkn tepi pntai tu k.ann..hehee...
nnt ade rezeki umur yg pnjg oke...hehee

ann said...

ye la farah,nanti la,kalu free2 kita gi ek!hehehehee..

Post a Comment