online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Monday, February 9, 2009

Kangkung ann's style



Sebenonya aku tak tahu nak taruk nama mende kat lenggang-lrnggang kangkung aku ni..
heh!heh!..so dgn pepandainya aku merekacipta namanya menjadi kangkung ann's style..seb bek aku tak taruk nama stylo......ahaks!!nak resepin gak ke?alahai malu nak letak ehh....simple jek....

bhn2:
kangkung
belacan
seketul kiub pati ikan bilis
bwg putih
bwg besar

cara2:

tumis bwg putih n bwg besar yg dah dimayang,biar garing,pastu letak air pastu letak belacan dan kiub pati ikan bilis, kalu taknak kena darah tinggi jgn letak garam coz kiub kan dah masin, ngeh!ngeh!,pastu campak je kangkung dlm kuali tu..siap!

Lovely Touch:

No comments:

Post a Comment