online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Saturday, February 28, 2009

Award oh Award

Award ni datangnya dari Dr.Inahar Ali,wahh gitu!tima kasih kak Inahar ingat jugak kat kita walaupun lama tak update blog.heh!heh!heh!cantik kan stoberi tu!bekenan plak aku!'You're sweet',walaupun aku tak sweet,tapi takpe la,buat2 sweet gitu.... hahaha....



Yang ni pulak Super Duper chef,wow....super duper tu.....ca...yang k.inahar ni la....len kali kalu ada award lagi jgn lupa kasi kat kita ek!hahaha......erm..aku rasa ramai yang dah dpt award ni,cuma aku je yg ketinggalan, sbb lama tak update..tapi pada kawan2 yang belum dapat award ni,dipersilakan dengan segala hormatnya mengambil awad yg tantek ni!

Lovely Touch:

No comments:

Post a Comment