online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Saturday, April 18, 2009

Bluberry Cheese Cake



Ni aku buat untuk tetamu yang dtg mlm tadi..tapi dah tinggal seco'et ni je..dan mcm biasa ropa takde...hihi...resepi dah pernah letak dulu,kalu nak klik sini ye..



Lovely Touch:

3 comments:

D'Rimba said...

BAGILA SINI SIKIT HAAAAAA

Ann De'houzze said...

lahai d'rimba,kalu duk dekat leh le kita bagi..huhu..

ppb_ppkp said...

saya xpenah buat keek..takut xjadi..
salam ziarah

Post a Comment