online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Saturday, April 11, 2009

Kenapa????

Huh..sungguh lega kerja dah beresss!!!Korang mesti heran kenapa aku keleteh-an dan kebizi-an minggu ni kan?..sebenarnya start hubby aku offday ritu,kitaorang duk jln2 je..first off tu aku ajk hubby gi kemaman..nk cari brg kat fast bakerry,ingt lps tu nk round2 bando kemaman tp kensel coz hubby udah lotih..mklumle tido tak brp cukup..so kitaorang singgah kat umah my sil je,tumpang solat,mlm plk bertolak balik,terus kerumah mak di dungun,Esoknya pagi2 dah kuo ngn hubby cari brg utk majlis mkn2 kt umah aku,petang plk aku kuo lg..mlm baru balik paka..sampai umah kul 11 lebih terus ke dapo..wat kue sikit untuk tetamu esok,tgk jam dah kul 2 pg..adehhh..esok kena bgn awal lagi nak gi kelas masak..hihi..(cam zmn blajo dulu jek..) pastu tghari balik terus start masak untuk tetamu mlm nanti,memang tak berenti ler sampai ke mlm..that's why la aku letih tahap gabannye...badan tak cukup rehat...miahaha..sapa tetamu tu??apa yang aku sajikan untuk mereka???jeng!jeng!jeng!....nantikan episod seterusnya....

Lovely Touch:

No comments:

Post a Comment