online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Friday, April 24, 2009

Satay Ayam


Hari ni aku terima tetamu lagi, kali ni my family plak dtg..dah tiga jumaat berturut2, kami menerima tetamu...so tiap kali jumaat kena la msk byk skit,menu ari ni,ikan bakar,gulai ayam kampung serta ada lagi lauk2 sampingan, dan sempat jugak aku buat puding lapis keladi lg sekali hihihi..tapi semua tu tak masuk blog ek..sebab dah abih..huhu..cuma ari ni aku nak wat masuk n3 satay yang aku mkn mlm tadi....jemput ler tengok ye....



Sebenarnya satay ni aku beli...bukan buat sendiri ye..rajin bebeno ler aku kalu nak menyucuk satay tu..makan je la blh harap!!keke...ni terpengaruh dengan si ann wardrobe tu la,dah dua kali dia msk n3 satay...terliur ler ann...hihi..dah la mlm tadi black out,kilat dan guruh yang teramat lah kuatnya...sempat jugak kuo beli satay..rm 10 hengget..dapat la 30 btg..campur ngan nasi himpit 3 hengget...tapi best ler sbb satay dia beso2..heh!heh!

Lovely Touch:

3 comments:

Kasawari said...

uikss tgh lapar2 ni balik kerja makan sate sedapnya.. he he

Ann said...

hihi..sowwy..wat org terliur....nanti balik keje jgn lupa beli satay ek..keke...

hanieliza said...

salam..
kakliza akan buat kelas cupcakes di Dungun pada 8 Mei 2009 [Jumaat]..jika sudi join bolehlah call 013-9224020

Post a Comment