online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Wednesday, March 25, 2009

Apa pendapat korang???

Sebenarnya,hari ni ada 'sesuatu' yang menggerakkan hatiku untuk menulis n3 ini,Aku nak tanya korang?sebenarnya apa tujuan korang berblog ni?selain nak citekan tentang 'kehidupan' kita,mestilah kita nak cari kawan yang seramai mungkin kan??tu aku lah...dan harap2 dpt kawan yang betul2 jujur dan ikhlas nak berkawan ngan kita...tapi kawan di alam cyber ni kadang2 tu kena jaga..pasal kita tak pernah jumpa dan tak kenal betul2 hati budi,ye la ada yang cepat sensitive,ada yang cepat marah,ada yang cepat tersinggung.(eh tak ke sama tu)haha...tapi bagi aku apa yang korang nak komen aku terima ,tak salah kalau komen tu membawa kebaikan..untuk kita,kalau aku salah boleh korang betulkan..tak kisahla berapa banyak kali pun korang nak komen!aku terima seadanya..dan aku pun macam tu..kalu korang nak tahu,aku ni memang suka nyakat orang dan suka bergurau..ye la sekadar menghiburkan hati yang tgh boring...ye tak??tapi DISINI,DI N3 ini,aku nak mohon ribuan dan jutaan maaf pada kengkawan atau sesiapa yang berkenaan yang pernah tersinggung or terasa kalu segala kata2 aku menyebabkan korang sakit hati..tapi tu semua sebenarnya hanyalah gurauan dari aku..gurauan di alam cyber....hihi....tu lah kata orang tak kenal maka tak cinta!!sekian..wassalam...

11 comments:

CT Delima said...

alah ann..jangan ler amik berat hal2 cam2..k.ct ni ni pun baru jer dalam berblog ni. adat lah kan, semua manusia ni rambut sama hitam,tapi hati semua lain2.k.ct anggap gurauan tu mainan hidup jer.kalau k.ct gurau2 ada yang ann terasa k.ct mohon maaf lah ya.tapi apa yang ann grau kat k.ct tu biasa jer,x ada yang tercuit mahu pun terasa,biasa lah ann. sabar jer lah adat kita berblog kena terima segalanya :)

Ann De'houzze said...

ye la k.ct..kita pun takde hal sangat..cuma org je yang tersinggung..rasanya apa yang kita kata tu tak lah teruk sangat..susah manusia ni kan??kita pun sama k.ct..sebenonya selama berblog ni tak pernah tercuit ngan kata2 kengkawan,cuma yang sorang tu je..k.ct pun tau kan???

MWinBiz said...

salam ziarah buat pemilik blog..
dunia blog mmg luas..
sama luas nye dgn dunia cyber..
malah lebih luas dari dunia nyata..
bg sy selain dari menceritakan ttg kehidupn sehari..blog jga blh mnambahkan ilmu kite..
ramai diantara bloggers y berkongsi ttg ilmu dunia mahupun akhirat.. terpulang pada kita utk mengambilnya ataupun tidak..kepada pemilik blog ini..smoga kita sama2 mencapai ape y kita impikan selama ini.. hehehe

regards,
cd
hamparankasih.blogspot.com

SiS-lin said...

Ermm apa kes ni Ann?
Ala biase le,rambut sama hitam,hati lain2 ok..so jgn amik kesah sngt,cuma kena amik tau je..hahahah sama ke?keh3x

halen said...

ermm.. rasanya baru jer kenal ko kan (ble ke panggil ko ni sbb rasa mcm ble masyuk jer haha).
wpun br kenal tp tu la bila nk nyembang rasa mcm dh kenal lama mayb sbb kite senegori kot.
aku pun sama la nk minta ampun klu aku ader terkasar bahasa or wat eve gurauan yg terasa.
setiap org ada cara yg bbeza kan tp style aku mcm ni la klu rasa mcm ble go on mula la nk bergurau ntah paper hhahaha.. tp aku syok dpt membe2 kat blog nih sbb membe2 aku ramai di cni dan ble dikatakan semua pangkat akak kot hahaha (perasan muda nih sbb aku br 26thn)

Ann De'houzze said...

to Cd,tima kasih bg komen tu..ye betul tu..salah satu tujuan saya berblog ni untuk berkongsi ilmu ngn kawan2..byk faedahnya kan>>harap2 kita dapat apa yang kita impikan..amin..

Ann De'houzze said...

sis lin..ala bese la..kadang2 ada yang terasa kan...tapi yang pasti bukan sis la...hahaha...

Ann De'houzze said...

halen..kadang2 kan kita lagi senang cakap aku ko je kan...eh bukan ke kalu org trg panggil aku mung???keh!keh!keh!lagi dekat rasanya...dok gittu??

Mat Gebu said...

Ann....ada bini org serang koo ke...atau depa ajak wrestling ke...ahaks, biasa laaa, alam cyber nih, pencuri pun kita nampak mcm baik...nasib baik aku bukan pencuri, cuma memasak kat dapur jeeee.....

Ann De'houzze said...

wei mat..hahaha..lawakla ko ni..tgh2 mlm camni ek!!bese lah mat..byk org byk ragam..tp kalu yang sensitip sgt tu yg tak tahan tu mat...seb bek ko tak kan???

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Post a Comment