online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Friday, March 27, 2009

Kelas Chicken Chop

Chicken Chop sauce


Chicken chop siap ngan sos nya...


Black Pepper steak


Black pepper sauce


Untuk Ditapau

Assalamualaikum...minggu lalu aku ada ikut kelas, kelas modul pertama aku ketinggalan,tak dpt attend,atas sebab yg tak dpt dielakkan,.untuk modul 2 kelas murtabak raja dan murtabak mini, kali ni modul 3 aku ikut kelas Chicken Chop n sauce,black pepper steak and black pepper sauce and mashed potatto and sauce.lps ni kalu nak mkn steak ke chicken chop ke,takyah gi kedai western food lagi,dah boleh buat sendiri...hihi....tapi untuk resepinya..tada..kena tunggu aku buat dulu ler dan untuk mashed potatto tu aku tak sempat nak ambik gambonye,nanti lah aku try buat dulu ye..heh!heh!


Note: Minggu lepas ikut kelas puding lapis keladi dan kek coklat kukus...nantikan kemunculannya...

Lovely Touch:

No comments:

Post a Comment