online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Saturday, March 7, 2009

Rosemarry grill chicken


Hari ni nyaris2 tergendala projek ayam aku ngn projek baking,sebenonya pg td xde letrik sampai ke tghari,nasib baik dlm kul 1 lebih tu letrik ada balik...dah lama nak try resepi ni, baru la ni berkesempatan buat....resepi sebenarnya aku dah pernah masukkan dlm blog kalu nak resepi klik kat sini . Cuma kalu tgk ayam aku ni pucat je mcm tak cukup vitamin..kah!kah!kah!Rasa ayam ni macammana ye aku tak reti nak cite,kalau nk tau cubalah sendiri!tapi hubby ngn ank aku kata sedap, diorang yang tolong perabih kan!hihihi....

Lovely Touch:

No comments:

Post a Comment