online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Sunday, March 15, 2009

Saje nak cite...



Banana split lagi...anak tekak rasa cam nk mkn banana split je...aku wat je la..yg simple2..tak la mcm yang kat kedai tu....yang ni aku buat sendiri..sempoi!!!!!



Ari tu ank aku gi majlis besdey anak sedara aku punya kawan..tapi oleh kerana aku nak balik cepat,tak sempat ank aku ni nak mkn kek besdey tu..so sian gak kat dia kan..abah dia pun pi la bwk dia gi kedai kek..alih2 kek ni jugak yg dia nak!siap ada kete tu!adoila anak aku ni..mainan org laki plk dia pilih...adeh!!!




Dah anak beli kek,ibu dia pun nak jugakk!!!huhu...cheese chocholate moist lagi...tu ari stobery..ni ari chocholate plop!ni lah kek peberet aku kalu nak tahu..kalu gi kedai kek..mmg kek ni kira tahap wajib beli tu...wajib???sedap wooooo.....sila jamu mata ye..jgn lupa telan liur sekali..kah!kah!kah!

Lovely Touch:


2 comments:

an.wardrobe said...

uuwaaaa nk kek jgk!!!!!!!!!!!
mmg nikmat kalau dpt mkn yang tul2 shedap.
mcm satu slice pum x cukup. keke

Ann De'houzze said...

memang lah an..sgt sedap..my peberet tu...tp kalu mkn byk2 naik muak plop!hihi...

Post a Comment