online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Saturday, March 28, 2009

Tag dari Ela Qatar

Tadi jawab tag farah,ni jawab tag ela plk,aku pakej sekali lah senang..hahaha...

1. When was your engagement?
june, 2003

2. When is your marriage anniversary?
14 mac 2004,baru je lepas...

3. How long have you known your spouse?
About 4 years

4. How long did you date before you got engaged?
3 years..huhu..

5. Where did you meet your spous
hubby aku ni X student abg aku..so ceritanya bermula disitu....

7. Do you have any children?
yup

8. How many?
two-daughter and son

9. Do you have any pets?
takda..memang tak suka sangat ngan pets,ntah...

10. Do you own or rent?
now,umah hubby beli..

11. Do you live in the country, city/town?
bukan badar beso...bandar kecik je la...haha..

12. What is your favorite activity you do together?
jalan2,makan2,bercuti (tapi lama dah tak bercuti..uhuk!)

13. Do you have a favorite vacation spot?
seme tempat yang best2 nak pergi..

14. How many siblings do you have including in-laws?
Aku 8,hubby 9..mak aih..ramai tuh..huh!

15. What mosque do you attend?
.biasa pegi time bulan pose..surau kat umah...kalu gi jalan jauh2 baru singgah semayang kat masjid.

16. Is this the mosque you got marrried in?
akad nikah kat umah aku ler..dungun terengganu..

17. What town is your current address?
Paka Dungun Terengganu

18. Do you work or stay home?
home..housewife..sama lah kita Ela...

19. Where did you go for your honeymoon?
cherating and langkawi..

20. Leave a piece of marriage advice
Dalam melayari rumah tangga,mesti ada:
1-Good communication between husband and wife!Important
2-honest
3-Give and Take
4-Most important thing is LOVE forever and ever...

ok tag tamat disini je lah..ok tak ela...hihi...


No comments:

Post a Comment