online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Monday, March 2, 2009

Saje je....

Si Balqis bergaya ala-ala minah rempit,tapi jangan jadi minah rempit tau!

Ni pulak gambar aku ngan muiz dgn mataku yg ala-ala kuyu dan layu,opss! bkn mengantuk ye!

Pestime bergaya kat depan rumah sejak lima tahun tinggal kat situ. ekeke!


Minggu ni aku isytiharkan minggu malas memasak...sebab tu korang tak tengok aku masukkan n3 masak memasak kan?hahaha..lantak lah korang nak kata aku pemalas...wei....sebenonya aku masak la..yg simple2 je..simple touch cooking!cuma aku tak masuk dlm n3 jek...so, minggu ni aku nak masukkan gambar yang ikut citarasa ati aku je la...kowang jangan jeles lak! ahaks!

Lovely Touch:

4 comments:

an.wardrobe said...

Chumel nyer baju dier.. ;) beli kt mana ek..?
TAPI ank dier lagik chumel. nk join main beskal bole??? kekee

mommy otai said...

qishhhhhhhhhhhhhh...
cha nk tmpg naik beskal tuu leh dop..
heheheheeee..
meroh muke2 qish gendong cha yg gedabak tu..hehe

ann said...

ann..cantik ke?hihihi..tu ha beli nun jauh di kelate....hahahah.....

ann said...

farah..buleh je suruh balqis gendong cha tu...dua 2 pun sama berat je..kakakaka...

Post a Comment