online users

Jom masuk Sini!!!

Awal Kalam...

Salam ukhuwah saya ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog ini. Sudi-sudikanlah menjengah blogku ini selalu. Kepada teman2 yang ingin mengetahui pelbagai resepi masakan, tips2 dan macam2 lagi, insyaAllah carilah disini, saya akan cuba menjelajah dari blog ke blog untuk mencari pelbagai resepi dan juga ilmu yang boleh kita manfaatkan bersama.

Saturday, March 28, 2009

Muffin Coklat


Abaikan rupa bentuknya yang kurang memuaskan tu ye...janji rasa dia tetap sedap!!

Hari ni terajin lah pulah wat muffin,pg tadi buat apam,tghari wat muffin plak,hai..kuat mkn tul aku ni..hihi..tapi kan,muffin ni dah pernah buat ritu, so resepi takyah letak lah..aku ni bab2 naip tak brp nak rajin..hoho..tapi kan apasal muffin aku ni tak berapa cantek ropa die ye!!muahaha...tulun!tulun!pada yang pakar tu blh bg nasihat kat aku sikit macammana nak comekan ropa muffin aku nih...ngeh!ngeh!plzzzzzzzzzzzzz..........

Lovely Touch:


No comments:

Post a Comment